home
Over 390,000 song lyrics online now!
Artist Browse | Track Browse | Search | Random Lyric | Newest Lyrics | Newest Videos | TOP 100 SITES
A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - N - M - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z
Find:

Viewing Lyrics for A Love Like This:

Artist:Pandora
Album:Unknown
Track:A Love Like This
 
Date Added:18/10/2007
Rating:not yet rated     
Views:440
 
Watch Video
 
Lyrics:Say hello to the world cause you're just 'bout to see it
Say goodbye to the past cause you're just 'bout to leave it
Oh, now you're gonna feel better than ever before, yeah
What a day this is, gonna find your faith in a kiss

Chorus
For a love like this, were to come to you
And it can't be found matter what you do
Cause a love like this, is a dream come true
I know how it feels you can do what you want to
You can do what you wanna do

May your heart be your guide, may your soul be your mother
Open up gonna come to a world like no other
Mm, deep inside there's an answer you know what to do
What a day this is , you can change your life with a kiss

Chorus

Stick
Mm, now you're gonna feel better than ever before, yeah
What a day this is, gonna find your faith in a kiss

Chorus
 
If don't show Lyrics for this song, can try search to MasterLyricsClick Here

 Add to del.icio.us    Digg this    Reddit


FIND MP3 for Pandora - A Love Like This



More Pandora Lyrics:

1.   Como Te Va Mi Amor  view
2.   I Feel Free  view
3.   Sands Of Time  view
4.   You Drive Me Crazy  view
5.   Show Me What You Got  view
6.   Single Life  view
7.   Mr.Right  view
8.   Dormir Cansada  view
9.   The Love Of My Life  view
10.   I Welcome You  view


Taken from the album  by Pandora
  1. Thumbnail 3:07

    Pandora - A Love Like This

    Song: A Love Like This Artist: Pandora Label: Mariann There wasn't really a good quality vid of this on Youtube so here we go. Album cover and mu...

    Views: 15

  2. Thumbnail 1:26

    PANDORA - A LOVE LIKE THIS (HQ)

    A LOVE LIKE THIS by PANDORA. DDRSongs brings you the highest quality versions of your favorite Dance Dance Revolution songs. I take requests.

    Views: 15

  3. Thumbnail 6:24

    Pandora - A Love Like This

    Pandora Live At Hartwalle Arena 2005.

    Views: 14

  4. Thumbnail 0:00

    Star TV - Canl? Yay?n HD

    Çok daha fazlas? için www.startv.com.tr.

    Views: 0

  5. Thumbnail 1:38

    A LOVE LIKE THIS- PANDORA: DDR HITS OF ALL TIMES

    Now a song of the japanesse version of supernova.A LOVE LIKE THIS by PANDORA! Suscribe (FOR DDR FANS) and comment!!!

    Views: 11

  6. Thumbnail 4:23

    ?? ?? ???(Still Our Love Continue by JUNG EUN JI & SEO IN GUK @Mcountdown2012.09.06)

    2012? 9? 6? ??? ???&???_ ?? ?? ??? Still Our Love Continue by JUNG EUNJI&SEO INGUK @Mcountdown 2012.09.06 Wanna know more ...

    Views: 0

  7. Thumbnail 2:49

    Pandora's Bliss - "I'm Burnt" Official

    http://www.BlankTV.com - Pandora's Bliss - "I'm Burnt" - Like this video? Come see thousands more at the Net's biggest, uncensored, completely d....

    Views: 0

  8. Thumbnail 2:30

    Pandora - A Love Like This (Nightcore-Pure Style)

    Just wanted to try my hand at speeding things up a bit, lol. Original Song: A Love Like This Artist: Pandora Label: Mariann Album cover and music...

    Views: 16

  9. Thumbnail 1:37

    16516 Pandora - A Love Like This Lyrics

    16516 Pandora - A Love Like This Lyrics.

    Views: 3

  10. Thumbnail 3:45

    Love Like This - Matt Shockley (Original)

    "Love Like This" now at http://mattshockley.com ?On iTunes: http://itunes.apple.com/us/album/love-like-this/id527175846 ?FACEBOOK: ...

    Views: 0





home | Artist Browse | Track Browse | Search | Random Lyric | Newest Lyrics | Newest Videos | TOP 100 SITES | link partners